Soorryy :]

heejj<3
alltså nu var det ju jättelängesen jag skrev, men jag inte varit hemma så mkt, mest i båten å hos kompisar (A)
men jag ska försöka skriva nu igen :)
kan ju inte skriva allt som har hänt såå, börjar nu dåå :]
idag har jag varit med Camilla, på morgonen gjorde jag inte så mkt. Men vid 13.00 for jag till Camme<3
när jag kom dit satt Camilla vid teven, sen gick vi ut till hennes grisar, Busfrö å Babe , ^^
men Busfrö smutsade ner mina byxor, haha (A)
så vi vaar tvungen å tvätta dom , hahah :]
sen spelade vi The Sims 2, :>
efter det var vi typ ute å sånt (A)
tog bara en bild men , :]

camilla me snyggmobilen :]
suddi bild men,men.. (a)

Kommentarer♥
Postat av: aamnda

tack:)

vetinte,

typ någon gammal film:]



/ amandapanda

2009-08-11 @ 19:49:14
URL: http://knasigabrudarna.blogg.se/
Postat av: helena

Söt camilla :) <3haha!

2009-08-17 @ 19:20:50
URL: http://helenaagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn♥
Kom ihåg mig♥

E-postadress behövs inte♥

Din bloggadress♥

Kommentera♥

Trackback
RSS 2.0